نیاز سنجی اولیه جهت خدمات شبکه

قبل از این که شبکه مورد نظر را راه اندازی کنید. باید تعداد سیستم‌هایی که قصد دارید آن‌ها را به یکدیگر شبکه کنید مشخص باشد. از سوی دیگر باید اطلاعات دقیقی درباره نوع شبکه مورد نظر داشته باشید؛ زیرا لوازم اولیه‌ای که برای راه اندازی شبکه بی سیم مورد نیاز است با مواردی که در شبکه‌های کابلی نیاز است متفاوت می‌باشد. رایان پشتیبان با وجود کارشناسان فنی متخصص نیاز سنجی اولیه را به بهترین نحو ممکن به انجام می‌رساند. تا شما بتوانید با مناسب‌ترین هزینه ممکن یک شبکه امن و مطمئن را راه اندازی کنید.

ایجاد زیرساخت اولیه شبکه

اولین مرحله از نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری ایجاد زیر ساخت اولیه شبکه است. هر اندازه زیر ساخت شبکه با دقت بیشتری طراحی شود و داکت زنی و کابل کشی به خوبی صورت بپذیرد. شبکه راه اندازی شده از امنیت و اطمینان بیشتری جهت استفاده برخوردار خواهد بود.

اگر در مراحل اولیه راه اندازی داکت زنی به صورت ناقص صورت بپذیرد و یا از کابل‌ها و سیستم‌های کامپیوتری نامناسب استفاده شود. احتمال این که شبکه از کار بیفتد و کلیه اطلاعات از دست بروند بیشتر خواهد بود.

اگر قصد دارید یک زیر ساخت مطمئن و امن را راه اندازی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات شبکه رایان پشتیبان کمک بگیرید.